Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

AKČNÍ ZBOŽÍ!

naše cena 220,0 Kč (9,0 EUR)
naše cena 620,0 Kč (25,3 EUR)

DOPORUČUJEME

naše cena 210,0 Kč (8,6 EUR)
naše cena 260,0 Kč (10,6 EUR)
naše cena 250,0 Kč (10,2 EUR)

ANKETA

Jaké produkty se Vám nejvíce líbí

Zvony a zvonky 37% Uložné boxy a krabice 25% Odlévaná keramika 22% Šperky 16%

OBCHODNÍ PODMÍNKY » Reklamační protokol
Reklamační formulář - jak postupovat při reklamaci

Pro nahlášení reklamace využíjte prosím níže uvedený formulář. Vyplňte prosím údaje nutné k Vaší identifikaci a podrobně popište případnou závadu. V případě vyplnění formuláře se Vaše reklamace značně urychlí. Na každý produkt je potřeba vyplnit reklamační formulář zvlášť.

 

Reklamované zboží nám můžete buď poslat nebo osobně přinést do naší provozovny.

 

V případě reklamace musí zásilka obsahovat:

  • Vadné zboží, které je dostatečně kompletní pro otestování vady( v případě výměny je nutné dodat kompletní produkt)
  • kopii nákupního dokladu
  • přesný popis závady

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčistěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Naše společnost je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem. Při nedodání patřičných dokumentů pro identifikaci zákazníka a závady bude započato reklamační řízení až po dodání všech nutných dokladů.

 

Pro zaslání reklamovaného zboží využijte tuto adresu:

RUCICKY.cz - Iveta Víchová, Pod Lipami 897, Jičín 506 01

V případě že si nejste něčím jisti nejprve prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na tel. 605 958 310

Reklamační protokol
Vaše jméno: *
E-mail: *
Telefon: *
Adresa: *
Způsob dodání (od zákazníka - na vlastní náklady): *
Způsob převzetí (po reklamaci): *
Číslo Vaší objednávky (číslo daňového dokladu): *
Název produktu: *
Přesný popis závady: *
Datum převzetí zásilky od dopravce: * img
Opište text z obrázku: *
captcha